برای افزایش عمر باتری خودرو باید چه تدابیری را در نظر گرفت؟

پرسش و پاسخ سایت آیین نامه (تبادل نظر سایت آیین نامه)دسته بندی: برق خودروبرای افزایش عمر باتری خودرو باید چه تدابیری را در نظر گرفت؟

برای افزایش عمر باتری خودرو باید چه تدابیری را در نظر گرفت؟

1 پاسخ‌ها
سوالات آیین نامه(سایت آیین نامه) پاسخ داده شد1 سال قبل

جلوگیری از خالی شدن کامل باتری: در حین عدم استفاده یا تعطیلی مخزن انرژی خودرو، بطور معمول، تخلیه باتری تا مرز خالی شدن آن پیش می‌آید که با قرار دادن کاهش برای باتری، دوران زمان استفاده از آن کاهش پیدا کرده و عمر باطری کوتاه‌تر می‌شود. حداقل به تخلیه باتری نزدیک نشوید و آنرا طوری حفظ کنید که دائماً شارژ شده باشد.
 
 جلوگیری از بی‌استفاده بودن باتری: نگهداری باتری در تاریکی، رطوبت و سردی شدید، نیز باعث کاهش طول عمر باتری می‌شود. برای جلوگیری از چرخش باتری باید به نوبه خود از آن استفاده کنید.
 
 کاهش استفاده از آمپرهای بیشتر: آمپر مصرفی برای نوع زیاد خودروی شما بسیار مهم است. کاهش این میزان استفاده یعنی به عنوان مثال جلوگیری از استفاده از دستگاه‌های رسیدگی به موسیقی و روشنایی خودرو موجب کاهش تلفات باتری و افزایش عمر آن خواهد شد.
 
 صدمه شدید به بدنه خودرو و دچار شدن پاره پاره باتری: جلوگیری از خطرات سرقت، فشار برای تعویض باتری و شرایط شدید هوا شامل همه شرایط فوق الذکر است که باعث افزایش حجم سود و کاهش قیمت کل خودرو می‌شود.

پاسخ شما

  • هیچ
  • 46
  • 24 مارس 23
اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.
0